Pengikut

Khamis, 4 September 2014

IBU DUIT

IBU DUIT













Assalamualaikum..Alhamdulilah ibu duit sedia untuk dimaharkan..cuma kali ini agak berlainan sedikit disebabkan kita hanya menawarkan nilai gandaan 3 dan 6 sahaja. Ibu duit ini sebenarnya kita buat sama seperti ibu duit bunian. Walaupun begitu isian dan khasiatnya adalah sama. Kita jujur katakan ini adalah ibu duit yang diisi dan di olah. Bukan menipu di dalam berniaga. Tetapi alhamdulilah pelanggan yang sudah menggunakannya telah membuahkan hasil. Khasiat dan fungsi duit akan hilang apabila tulisan yang terdapat pada duit itu hilang. Tempoh tulisan wafaq pada duit tersebut adalah sekitar setahun setengah sehingga 2 tahun.Cara penggunaan ibu duit ini amat mudah. Hanya perlu di simpan sahaja. Sekiranya tidak letak di dalam dompet pun tidak mengapa. Khasiatnya tetap ada di sebabkan dimaharkan ke atas nama pemahar. Duit ini boleh digunakan setiap seorang sekeping not walaupun di dalam satu keluarga. Tidak menjadi masalah. Ianya amat sesuai bagi golongan yang berniaga akan tetapi bagi golongan yang bekerja makan gaji setiap bulan pun boleh menggunakan ibu duit ini juga. 

CONTOH FUNGSI IBU DUIT INI : 

1. Sekiranya anda berniaga insyaallah rezeki anda tidak akan putus.Baki dari duit pembeli pula tidak perlu dikembalikan ( Keep The Change ).

2. Sekiranya anda kerja makan gaji pula, Kawan2 atau majikan anda akan bermurah hati belanja anda makan, duit gaji tidak akan kering insyaallah dan insyaallah anda akan dapat diskaun semasa membeli barang.

3. Khasiat ibu duit ini akan terhasil dalam pelbagai cara selain dari khasiat diatas..

NOT YANG DITAWARKAN :

- RM 10, RM 20, RM 50 dan RM 100

CONTOH GANDAAN : 

- RM 10 ganda 3 bersamaan RM 30
- Rm 10 ganda 6 bersamaan rm 60

PANTANG IBU DUIT :

- Tidak boleh dilangkah 
- Tidak boleh terdedah kepada udara tandas

* NOTA : Sesungguhnya segala kekuasaan dan keajaiban datangnya dari Allah S.W.T. Ibu duit ini hanyalah sebagai medium ikhtiar sahaja..Insyaallah dengan izin dari Allah S.W.T

MAHAR : IKUT NOT DAN NILAI GANDAAN

KOD PRODUK : IBUDUIT

KUANTITI : READY STOK

KOS POS : RM 10


# BERMINAT BOLEH HUBUNGI CIK AYU 0177932885 / 0137563298


NOTA : BACA TERMA & SYARAT INI SEBELUM MEMBELI  :http://minyak-minyakwarisan.blogspot.com/2015/08/terma-dan-syarat-sebelum-membeli.html



Tiada ulasan:

Catat Ulasan